POLİTİKAMIZ; MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE SÜREKLİ GELİŞME

 

“CENGIZ HAVACILIK, Yönetim Politikası genel olarak müşteri memnuniyeti ve sürekli gelişme esasına dayanmakta olup Genel Müdür
tarafından aşağıdaki biçimde tanımlanmıştır:

Firmamız iki temel unsur üzerine kuruludur. Bunlar; müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak ve Uyumluluk İzleme yönetimi
faaliyetlerini sürekli iyileştirmektir. Bu temel unsurları karşılamak amacıyla;

Hava taksi işletmeliciliğinde ulusal platformda lider kuruluş olmak,
İlgili yurtiçi ve yurtdışı havacılık otoriteleri (ICAO, EASA ve SHGM) tarafından belirlenen yasal mevzuat ve şartlara uymak ,
Kusursuz uçuş güvenliği ve hizmeti sağlamak,
Tüm çalışanların sisteme katılımını üst düzeyde tutmak, bu doğrultuda eğitimlerin verilmesini sağlamak,
Çalışanların motivasyonunu en üst düzeyde tutmak,
Müşteri beklentileri doğrultusunda hizmet kalitesini sürekli olarak geliştirmek,
Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmak

hepimizin öncelikli görevidir.”